Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Tuesday, April 2, 2013

CRIMSON







I was wearing a slip underneath my blazer. The silk crimson suits are from COS.  Lately i 've been pretty into high waist pants. Actually i'm planning back to my mum's closet to do some digging with my old high waist jeans which i wore a lot in highschool.


Yo llevaba un slip por debajo de mi chaqueta. Los trajes de seda carmesí son de COS Últimamente he estado bastante en los pantalones de cintura alta. Actualmente estoy planeando volver al armario de mi madre a hacer algo de investigación con mis viejos pantalones vaqueros de cintura alta, que me llevaba mucho en el colegio.

1 comment:

  1. Me encanta el look, las fotografías preciosas!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    ReplyDelete